Inici Beret - Llacs Baciver
Index de Rutes

Ruta Beret - Llacs Baciver
Descripció Ruta
Seguirem les fites de pedra i pujarem per la muntanya tenint en compte de no trepitjar les granotes que trobem pel camí. Finalment arribarem al Lac de Coret de Bacivèr. Deixarem el llac enrere i continuarem pel
Serra Baciverols
camí, passarem alguna pedrera sense
Forqueta d'Àrreu
complicació, fins arribar al coll Forqueta d’Àrreu.
Des d’aquest coll podrem veure a l’altre banda l’Estany de Garrabea o bé, si
mirem el camí per on venim, veurem els dos llacs que hem travessat i fins i tot l’aparcament.
Si volem podem pujar fins al cim del Forqueta d’Àrreu, és un camí que va per una tartera de roques grans i és bastant empinat. Altres rutes des d’aquet punt van carenejant per la muntanya de la serra de Baciverols on ens trobem fins coronar el Tuc de Rosari i baixen per la Collada dels Estanys del Rosari cap al llacs del Rosari.
Nosaltres baixarem el coll per on hem pujat i després de tornar cap al Lac de Coret de Bacivèr, agafarem el camí a la nostra dreta que rodeja la serra de Baciverols creuant el prat. Arribarem a aquests primers llacs
Lago Bacivèr
rodejats de vegetació i continuarem endavant fins arribar als Estanyhs deth Rosari de Bacivèr.
Aquí podrem parar-nos i deleitar-nos del paisatge, doncs només queda el camí de tornada cap al cotxe.
Rodejarem el llac pel marge esquerre
seguint els diferents caminets de sorra i
Estanys deth Rosari de Bacivèr
les fites de pedra i baixarem amb el riu a la nostra dreta.
Riu Malo
Passarem per alguna petita tartera de roca gran i posteriorment arribarem al camí que arriba fins als Llacs de Bacivèr.
En comptes d’arribar al llac i fer el mateix camí que hem fet a la pujada, agafarem el camí de la dreta que rodeja el turonet i que també ens portarà cap a l’aparcament, estem a uns 3 kilòmetres de distància.