Inici > Comarques (Vallès Occidental) > Sant Cugat - Horta (Collserola)
Index de Rutes

Ruta Sant Cugat - Horta
Descripció Ruta
de vegetació que en part del seu recorregut haurem d'anar ajupits.
Ruta San Cugat Horta
Després d'uns 5 minuts caminant ens trobarem amb dos petits posts indicadors del GR-92 i del GR-6.
La ruta que estem realitzant creuarà els posts indicadors i continuaria cap avall,
però val la pena agafar un petit desviament, a només 5 minuts, que ens conduirà al Mirador de Maria Gispert on
podrem veure la ciutat de Barcelona i el paisatge del Vallés.
Per anar cap al mirador agafarem el camí de la dreta i desprès de diversos revolts del camí ens trobarem amb un altre post petit a l'esquerra del camí que ens marca la ruta GR i un altre petit més alt a la seva dreta.
Seguirem el camí cap a l'esquerra fins a divisar un petit, però acollidor, mirador construït sobre una plataforma de fusta i que conté un punt geodèsic.
Mirador Maria Gispert
Aquí nos podremos recuperar de la ruta realizada mientras contemplamos las maravillosas vistas del Vallés y de Barcelona, eso sí, si tenemos suerte y la contaminación nos lo permite. Si el día está despejado se pueden contemplar las cumbres nevadas del Montseny y del Prepirineu.
Continuarem per la nostra ruta original un cop passats els petits posts
indicadors descrits anteriorment. El camí es estret encara que aquesta vegada hi ha poca vegetació al voltant, tan sols petits matolls de romaní i arboç. De seguida desembocarem en l'ampli Passeig de les Aigües que seguirem en el sentit de la marxa.
Aquest camí torna a ser d'uns 3 metre d'amplada com una pista forestal. Ens desviarem a la dreta en direcció al Parc del Laberint o Llars Mundet quan trobem el post indicador en el camí.
Un cop en aquest punt és indistint agafar la direcció al Parc del Laberint i a Mundet doncs ambdós desemboquen en el mateix lloc, el Velòdrom d'Horta, punt final de la nostra ruta.
Si baixem per Munet el camí està més cuidat, i acaba en 4 o 5 grans ziga-zagues, si pel contrari escollim el desviament cap al Parc del Laberint, anirem per un sender més agrest i descuidat, però més recte que desembocarà en la part trasera del laberint.
Un cop en el Velòdrom si baixem cap a la Ronda de Dalt i girem a ma dreta podrem agafar el transport públic, doncs estem a prop de l'estació de metro Mundet de la L3 així com diferents línies d'autobús.